Kvalitetsstyring – Vi sikrer kvaliteten af vores arbejde

Hos De 5 Stjerner har vi et ønske om at levere hotelrengøring, facility management og hotelservice i høj kvalitet, og vi går langt for at yde en god service.

Kvalitetsstyring er en vigtig del af vores samarbjede med alle vores partnere. Derfor evaluerer og kvalitetssikrer vi ofte vores serviceydelser, så du som samarbejdspartner altid kan være sikker på, at værelserne på dit hotel er skinnende rene, at tæpper og møbler er pletfri, og at der er helt og aldeles styr på din rengøring.

Vores kvalitetsstyringsprogram hedder Stjerne Styring, og vi kører det i samarbejde med de enkelte hoteller og hostels, som vi leverer ydelser til. Det gør vi, fordi vores samarbejdspartnere er dem, der er allertættest på vores medarbejdere og hver dag oplever deres entusiasme, effektivitet og grundighed.

 

Vi belønner vores medarbejdere for godt arbejde

Stjerne Styring er ikke kun et kvalitetsstyringsprogram. Det er også et bonusprogram for vores medarbejdere. Her hos De 5 Stjerner synes vi nemlig, at godt og hårdt arbejde skal belønnes med et klap på skulderen og en lille anerkendelse i form af en gave.

Hver måned udvælger vi i samarbejde med de enkelte hoteller nogle medarbejdere, som har gjort en ekstraordinær indsats i den forgangne måned. Måske har de taget overarbejdstimer, måske har de leveret et usædvanligt godt stykke arbejde, eller måske har de været entusiastiske og motiverende overfor deres kollegaer.

 

Motivation og hårdt arbejde

Det er naturligvis ikke kun vores medarbejdere, der får noget ud af kvalitetsstyringsprogrammet Stjerne Styring. Det gør du som hotelejer også. Stjerne Styring er nemlig med til at motivere vores medarbejdere til at udføre et godt og grundigt stykke arbejde – hver eneste time, hver eneste dag.

Kvalitetssikringsprogrammet bruger vi i alle dele af vores forretning. Det betyder, at du kan få gavn af vores dygtige, effektive og entusiastiske medarbejdere, uanset om du hyrer os til hotelrengøring, hotelservice eller erhvervsrengøring.

Lyder det spændende? Så tag et nærmere kig på vores hjemmeside og kontakt os. Så tager vi en dialog om dine ønsker og behov.

Spørgsmål eller særlige ønsker? Kontakt os

få et uforpligtende tilbud på hotelservice






Uddrag af vores kunder

petri
sinatur
kokkedal
hotel city
first
cabinn
angleterre
parkhotel
clarion
wakeup
tivoli hotel
niels juel
kong arthur
imperial
ibsens
andersen
danhostel
admiral hotel
absalon
adina
bella sky
sticks
generator
comwell hotels